XIAOLIN - POJEDYNEKK MISTRZÓW

Tu się gra w XIAOLIN


#1 2008-05-10 08:05:53

Raimondo

Administrator

Zarejestrowany: 2008-05-08
Posty: 26
Punktów :   

Opis ShenGongWu

1 MONETA MODLISZKI - moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki.
2 Trzytonowa Tunika – koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową).
3 Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.
4 Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.
5 Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.
6 JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.
7 Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, iumiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.
8 Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela.
9 Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.
10 Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.
11 Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.
12 Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.
13 Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.
14 Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.
15 Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.
16 Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.
17 Ogon Węża-Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę
18 Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.
19 Gwiazda Hanabi – niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem.
20 Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.
21 Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie.
22 Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać.
23 Latarnia Sun Chi – chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię.
24 Serce Jonga – żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha.
25 Odwracające Lustro – jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli.
26 Łuska Błyskawicy – pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu.
27 Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.
28 Kryształowe Okulary – niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi.
29 Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko.
30 Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.
31 Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes.
32 Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami.
33 Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi.
34 Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.
35 Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.
36 Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.
37 Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki.
38 Rubin Ramzesa – czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy.
39 Muszla Telepatii – muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają.
40 Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie.
41 Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe.
42 Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt.
43 Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela.
44 Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.
45 Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana.
46 Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem.
47 Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą.
48 Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę.
49 Sfera Yun – tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego.
50 Cesarski Skorpion – pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę.
51 Kość Zing Zom – zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie.
52 Fontanna Wiedzy – daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy).
53 Orłoskop – pozwala zobaczyć, co się tylko chce. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie.
54 Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu.
55 Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami.
56 Gejzer Wushan – Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika.
57 Otumaniacz – przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują.
58 Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy.
59 Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd.
60 Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu 61 Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu
62 Złoty Palec – zatrzymuje przedmioty i ludzi
63 Przeobrarzacz – zmienia w zwierzęta i innych ludzi
64 Rio reverso – przemienia przedmiot w coś innego
65 Klawe Klapki – daje nadludzką szybkość
66 Cięcie Cienia – tworzy cholo-klony
67 Atom Kuzusu – rosczepia atomy
68 Królik Denshi– ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością
69 Mrówki Majdkówki – sprawie że wroga wszystko swędzi
70 Armatni Miotacz – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje
71 Bary Mikado – zwiększe muskulature

72 Urok Kaijin – zwiększ i daje moc wody
73 Oko Dragokota – zwiększa i daje moc ognia
74 Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru
75 Długorogi Byk – zwiększa i daje moc ziemi

Broń WUDAi
76 Ostrze Nebuli – nieco jakby ulepszona wersja Ostrza Zawieruchy, która w rękach Raia przemienia się nunchaku, wytwarzające tornado, i pozwala mu latać.
77 Wróble Strzały – niewielkie strzałki w kształcie ptaków, które aktywowane zapalają się. Połączone potrafią także stworzyć widmo wielkiego Feniksa.
78 Big Bang Meteorang – bumerang, który w trakcie użycia może się zmienić w kilka bumerangów i posiada olbrzymią siłę niszczącą.
79 Broń Shimo – niewielka, przypominająca lodową pałeczke, która – niczym woda – może zmieniać się w każdą inną broń.


Dobry smok:Żywiołów
Złoto: 5 000
Moc Wudai:Wudai Wufu Wind,Wudai Wufu Water,Wudai Wufu Fire,Wudai Wufu Earth
Shengongwu:moneta modliszki, oko mistrza dashi, złote pazury tygrysa, odwracające lustro, ostrze nebuli, ostrtze zawieruchy, Grzbiet kondora, przeobrażacz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutoduel.pun.pl www.konkursy.pun.pl www.turniejdsj3.pun.pl www.worldjumpstyle.pun.pl www.eragonrpg.pun.pl